29 maja 2016

Heide Park

Hej :D
Dzisiejszy post dotyczy "Heide Parku" więc jeśli jesteście ciekawi co tm jest, jakie WIEEELKIE to jest, jakie są wrażenia po wycieczce stamtąd i czego można żałować po powrocie do domu, to zapraszam do czytania ;



 Jakby to ująć.... Heide park tak wyglądał gdy się patrzało z parkingu...


Western-Riesenrad

To było dość spoko...małe wolno się kręciło i delikatnie się kiwało na boki...
 Jedna z niewielu atrakcji z których skorzystałam...xD

Kolejki

 Taki sobie widok na parę kolejek...

Krake / Kraken
 Tak baaardzo chciałam na to pójść . . . ale mój strach prze zwyciężył :(
 Jak się na to patrzało jak "inni" z tego korzystają i z jaką prędkością to się porusza . . . to ciarki przechodzą . 

Krake / Kraken
A tu takie zbliżenie tego powyżej . . . do tego "czegoś" wjeżdża kolejka

Colossos

Ta . . . postrach postrachu . . . nwm czy ktoś z mojej szkolnej grupy z tego skorzystał . . . prędkość 120 km / h . Oczywiście chodzi mi o to co jest w dalszej części tego zdjęcia  [ he :/ he :/ uchwyciłam trochę ludzi . . . na pewno nikt ich nie zauważy . . . ]

Colossos
Zbliżenie tego co ukazałam powyżej . . .

Panoramaturm
 To wieża widokowa . . . widok z dołu na dół xD 

Panoramaturm
 Wieża widokowa z dalekaaa . . . tak do porównania - ujżyjcie kilku ludzi tam, tam w środku tego czegoś na wieży
Wasserflieger
 Nie wiem dokładnie co to [ z nazwą też nie jestem pewna ] , ale wygląda fajnie. Jakaś karuzela , tu też uwieczniłam trochę ludzi na tym zdjęciu  . . .


 To było nade mną gdy jadłam . . . 

Pontony
 Nie byłam na nich bo ponoć były dziurawe . . .

Scream
 Scream przybliżony . . . tzw . "samobójstwo " nazwa wymyślona przez . . . emm, nie pamiętam . Ale mówiąc / pisząc  "samobójstwo" to nie bierzcie tego tak dosłownie . . . podjeżdżasz powolutku na samą górę .  . . a potem spadasz bez ograniczeń z całej siły, dopiero na samym dole się zatrzymuje. Wydaje się takie mało straszne " na luzie" - tak myślałam przed wycieczką . . . gdy to zobaczyłam 0.0 już zmieniłam zdanie.

Pokazałam tylko zdjęcia niektórych atrakcji . . . to nie wszystko.
Na mapie poniżej są wszystkie atrakcje, znajdujące się w Heide parku:
Mapa

"Heide żale"
 Jak tam kiedykolwiek pojedziecie to wchodźcie na wszystko nawet na te " straszne kolejki" w sumie to jest dla ludzi i ile osób z tego korzystało . . . więc to nie zabija . . . Ja nie weszłam na większość, a gdy park zamykano i wychodziliśmy zaczęłam żałować, że nie weszłam na to , tamto , tamto itd .  W autokarze wyglądało to mniej więcej tak : "  Ach żałuję, ach żałuję , ach żałuję za mą boaźń , za mój lęk wysokości , za brak odwagi , za . . .za . . . za . . . obiecuję poprawę i jeszcze tu wrócę by wejść na to na co jeszcze nie weszłam " 

"Heide wrażenia "
Niezapomniane. Ja po powrocie do domu, gadałam o tej wycieczce cały czas przez tydzień! Na prawdę jest co wspominać . . . 

Ja się już żegnam, mam nadzieję że post was odrobinę zaciekawił ^-^ polecam tą wycieczkę na przyszłość ^-^

1 komentarz:

  1. Super zdjęcia ^^ Fajne opisy :D
    Ja też chcę tam...
    Czemu mnie nie zabrałaś!? T-T

    OdpowiedzUsuń