17 lipca 2016

DIY - przybornik na . . .

Hejo :)

Ostatnio zauważyłam, że już nie mam gdzie wtykać swoich długopisów, ołówków itd . . . Więc, postanowiłam zrobić sobie przybornik [lub jak kto woli pojemnik] na  . . . jakieś przybory piśmiennicze. W sumie tych przyborników mam 4 [ ech, każdy inny -_-] a i tak brakuje mi miejsca . . .  a przy okazji chciałam, Wam drodzy czytelnicy pokazać jak go robię  ^-^





Dobra nie będę już się rozpisywać :)

Zaczynam

Co będzie potrzebne? 
  • puszka np po kukurydzy itp. Tak dla jasności: puszka ma być już pusta xD
  • dobry klej lub taśma dwustronna
  • tapeta ścienna albo cerata lub coś podobnego [ja użyłam ceratę]
  • nożyczki
  • linijka 
  • taśma krawiecka 
  • ołówek
To były takie niezbędne rzeczy.

 Dodatkowo do ozdabiania mogą być:
  • wstążki
  • koraliki
  • guziki
  • brokaty
  • sznurki ozdobne
  • piórka 
  • i wszystkie pozostałe


Przygotowanie

Z puszki zdzieracie etykietę, po czym dokładnie ją myjecie [myjecie puszkę, nie etykietę xD]

Przystępujemy do dalszego działania

1.   Na początek odmierzcie sobie taśmą krawiecką wysokość i obwód [?] puszki.
Lub po prostu przyłóżcie ceratę [lub tapetę] do puszki i owińcie ją dookoła w ten sposób :



Moje wymiary wynoszą:
wysokość: 8 cm
obwód: niecałe 27 cm, ale dla pewności, że mi nie zabraknie, to potrzebne mi 28 cm ceraty

2.  Odkładamy puszkę. Bierzemy ołówek i na lewej stronie ceraty, od brzegu rysujemy prostokąt o wymiarach 28x8 cm. Następnie go wycinamy.



3.  Teraz musimy przykleić tą ceratę. Ja mój prostokąt [oczywiście na lewej stronie] obkleiłam paskami taśmy dwustronnej . . .


 . . . można użyć też kleju np. Magic czy Vikol, albo jakiegoś innego który będzie dobrze trzymał. Gdy też obkleicie tą ceratę/tapetę/coś to możecie przykleić do puszki.



4.  Jeśli chcecie możecie zrobić kokardki i przykleić je w dowolnym miejscu.
 szablon z neta            


  • 1. Odrysować wzór na lewej stronie ceraty, następnie wyciąć.
  • 2. Sklejać kokardkę mniej więcej w ten sposób:

  •    . . .
5.  Teraz możecie ozdobić wszelkiego rodzaju wstążkami, kwiatuszkami, koralikami.....sznureczkami itd  . . .

I przybornik gotowy!



I to już koniec 
[wszyscy się cieszą xD] 

[PS. Zauważyliście jakieś zmiany na blogu xD?]

10 komentarzy:

  1. Super post! Tak zauważyłam! ( Nie napisałaś o tym na forum, nie!) ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!W 100% wykorzystam,gdy znajdę czas :D
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne *-*
    I blog wygląda super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne *-*
    I blog wygląda super ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. [Lusia się rozdwoiła xD] dzienkujem ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pojemnik ^-^
    PS. Zostałaś nominowana do LBA:
    http://hermionedraw.blogspot.com/2016/07/libsterblogawards.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zainspirowałam się i zrobiłam tylko zamiast kokardki z ceraty zro obwiązałam puszkę wstążką pozdrawiam MarysART

    OdpowiedzUsuń