3 sierpnia 2016

Liebster Blog Award

Taaak... Znów LBA xD...

Ale tym razem nominowała mnie HermnDraw Art  [<-- link do bloga]  ~ dziękuję ^-^

Podejrzewam, że wiecie na czym polega LBA... [mam nadzieję, że się nie mylę xD] Bo nie chce mi się tłumaczyć  -_-  ~leń~


Nie będę się rozpisywać...i pytania od niej do mnie:

1. Twój ulubiony kolor?
Aktualnie mam kilka ulubionych... pudrowy róż, jasny niebieski i ciemny fiolet ^-^

2. Gdybyś mógł/mogła przez całe wakacje jeść tylko jeden smak loda, to jaki by to był smak?
Hymmm...trudne pytanie. Toffi ^-^ [chyba inaczej się pisze...ale nwm]

3. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Smerfy... *-*

4. Czy oglądasz Youtuberów na YT?
Nie za bardzo...

5. Posiadasz jakieś zwierzę?
Tak, można powiedzieć że dużo...ale wymienię jedno : pies ~~ Dżeki ^-^

6. Jakie miasto najbardziej chciałbyś/chciałabyś odwiedzić?
Warszawa lub Kraków.

7. Umiesz pływać?
Tak, sposobem tonącym i kilkoma innymi podobnymi XD
A tak serio to nie umiem :)

8. Jaki kolor ścian masz w pokoju?
Wrzosowy [fioletowo-różowo-bordowy]  i morelowy [jasny pomarańczowy]. Ten morelowy to miał być kremowy ;-; .... na wiaderku od farby 'próbka' była taka jasna kremowa... A jak ściany po malowaniu wyschły to były pomarańczowe :"[

9. Marzysz o lamorożcu? 
 . . . Nie wiem . . .xD

10. Czy lubisz rysować?
Nieee, wcale..........nigdy nie lubiłam.
Ja to kocham <3

11. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od 29 kwietnia [chyba].

No, koniec..........nie mam ciekawych pomysłów na pytania, a nie chcę wam zadawać pytań, które już każdy zadawał... i też nikogo nie nominuję ;-; bo....Bo tak. I tyle xD






12 komentarzy:

  1. Dzięki za wypełnienie nominacji^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Ja mam koteła^^
    Pozdrawiam
    Kate 19

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie było się czegoś o tobie dowiedzieć. ciekawe odpowiedzi.
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ^^
    Też tak potrafię pływać! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ^^ Ja czasem też pływam tym stylem,ale jest z lekka męczący xD Wolę styl materacowy czy kółeczny xD
    I przyjeżdżaj do Krakowa.Może byłaby okazja się spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. :D kiedyś przyjadę :D [mam nadzieję xD]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna nominacja xD ---> http://bff-of-passion.blogspot.com/2016/08/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. no, tu masz kolejne: dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh...Nominowałam cię do LBA. Xdd
    http://pasjemarceline.blogspot.com/2016/08/lba2libster-blog-adward.html?m=0
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominacja:
    http://studioartystycznechoculiny.blogspot.com/2016/08/be-original-challenge_16.html

    OdpowiedzUsuń
  11. :') Dziękuję [?] :') *nie wiem czy mam się śmiać, czy płakać* xD

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś nominowana przeze mnie do challenge "Podaj dalej". Mam nadzieję, że odpowiesz na wyzwanie :)
    Więcej na blogu: http://wiktoriaz1art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń