23 sierpnia 2016

LBA po raz 4, 5, 6, 7, 8..............i 9

Hejo :D



No cóż, nazbierało mi się trochę tych LBA...


LBA to skrót od Liebster Blog Award.

"Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze  wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." ~~źródło ~~ 

Pierwsze pytania otrzymałam od Lusi i Natika

1. Aktualnie jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Alvaro Soler - Sofia.
2. Najdziwniejsze przeżycie z przyjaciółmi?
Nie nie, nie mogę tego tu napisać xD to jest zbyt...emmm.... nieodpowiednie i trudne do opisania [?]...
3. Czy Twoi bliscy wiedzą, że prowadzisz bloga?
Tak, wiedzą ;)
4. Czarny, czy biały?
Chyba czarny ^-^
5. Jesteś poważny/a, czy zwariowany/a?
Zależy kto znajduję się w moim otoczeniu albo gdzie ja się znajduję...Chyba coś pomiędzy...
6. Masz konto, na YouTube? Jeśli tak, to nagrywasz? 
Nie nagrywam i nie mam konta.
7. Lubisz emotikony?
Pewnie że tak :D
8. Czego się boisz?
Tak najbardziej to chyba ciemności, ludzi i małych, pustych pomieszczeń.
9. Uprawiasz jakiś sport?
Hymmm... chodzenie po schodach xD
10. Jakbyś nie chciał/a mieć na imię?
Na pewno nie chciałabym mieć na imię Lena, Julia [jak dla mnie to są zbyt popularne imiona] czy Stanisława, Bronisława. Oczywiście nie chcę urazić osób, które mają tak na imię.
11. Ulubiona postać literacka?
Nie wiem, chyba nie mam ulubionej...
Następne dostałam od Weroniki❤

1. Jaka czynność sprawia Ci największą radość? 
Podejrzewam, że rysowanie ;)
2. Od jak dawna rysujesz?
Odkąd nauczyłam się trzymać kredkę :D
3. Posiadasz jakieś inne hobby niż rysowanie?
Hymmm... Malowanie, słuchanie muzyki [?], fotografia, czytanie książek...
4. Ulubiona słodycz?
Nutella *-*
5. Jaki masz kolor oczu?
Niebieski ^-^
6. Twoje ulubione wspomnienie z przeszłości? 
Sama nie wiem... może moje urodziny [ około 9 lat temu ], na których była jeszcze moja druga babcia...
7. Twoje największe marzenie?
Nie zdradzam marzeń ;D
8. Jak pobudzasz swoją kreatywność?
Nie wiem. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam...
9. Ulubiona bajka dzieciństwa?
Smerfy ^-^
10. Masz rodzeństwo? Jeśli tak, to podaj ich imiona. 
Tak, mam. 2 braci. Kamil i Sebastian.
11. Jaka książka sprawiła Ci ogromną satysfakcję z czytania? 
Dużo ich było....Ale najbardziej to chyba "Bracia Lwie Serce", "Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa" oraz "Szeptem".
Teraz pytanka od Darii 

1. co najlepiej wspominasz z dotychczasowych przeżyć tego lata? 
...Nic [?] :']
2. co myślisz o moim  blogu?
Ciekawy, miło się czyta, ale gdybyś zwracała uwagę na 'wielkie litery' moim zdaniem byłoby lepiej :)
3. co myślisz o nanami chan?
Podobają mi się jej włosy :3
4. lubisz robić rzeczy z gliny/modeliny?
Gliny jeszcze nie używałam, ale z modeliny raz na jakiś czas coś zrobię...
5. lubisz jeże domowe?
Nie wiem. Nie widziałam takich jeży na żywo... ale można powiedzieć że lubię xD
6. marzysz o lamorożcu?
...Nie wiem...xD
7. ile masz lat?
 Więcej niż 12, a mniej niż 14 :)
8. najlepsze wspomnienie z tego życia xD
[nwm dlaczego, ale nie lubię odpowiadać na pytania typu 'wspomnienia']... dzień, w którym się urodziłam :')  [...ech.]
9. czy dostałaś kiedyśjakiś hejt?
Hymmm...chyba nie...a może jednak. Nie wiem.
10. co cię inspiruje?
Jednym słowem ~ wszystko...Chmury, niebo, gwiazdy,  krajobrazy, kwiaty, ludzie, przedmioty, filmy, bajki, piosenki, książki,  potrawy, google ...i wiele, wiele innych ;)
11. oglądasz artystów na youtubie?
Nieraz...
Kolejną nominację otrzymałam od Marcela Dobrodzieja 

1. Ulubiony zespół?
Nie mam ulubionego zespołu...
2. Rysujesz w LL?
Tak.
3. Czytasz mangi? Jeśli tak jaka jest twoją ulubioną?
Nie czytam.
4. Co sądzisz o kodach HTML na LL? Posiadasz je na profilu?
...Nie posiadam
5.  Ulubiona stacja telewizyjna?
Mało kiedy oglądam telewizję...toteż ni zastanawiałam się nad moją ulubioną stacją ;)
6. Najchętniej czytany przez ciebie blog?
Oj, trudno by było mi wybrać...wszystkie lubię niemal po równo :)
7. Co sądzisz o Big Time rusch (znasz w ogóle ten zespół?) ?
Nie znam :')
8. Jakimi kredkami rysujesz?
 Najczęściej Koh-I-Noor Mondeluz, Lyrą i BiC.
9. Ulubiona YTberka/YTuber?
Nie mam ulubionej...ani ulubionego
10. Ulubiony portal społecznościowy?
Chyba nie mam ulubionego :p
11. Co sądzisz o creepypasta/
Boję się tego :']
... następne pytania są od 3 autorek zacnego bloga  ;)

1. Co lubisz rysować?
 Głównie to ludzi, kwiaty i postacie z bajek ^-^
2. Masz ulubioną kreskówkę?
...nie
3. Ciebie też denerwują/dziwią pytania typu "jak ma na imię twoją przyjaciółka" itp.?
Trochę... ale bardziej nie lubię pytań typu "wspomnienia"
4. Czy kiedykolwiek udało Ci się nominować do LBA 11 blogów?
Tak, ale tylko za pierwszym razem mi się udało :']
5. Jaki jest Twój ulubiony miesiąc/miesiące?
Listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec i kwiecień.
6.  Zdarzyło Ci się narysować, coś czego nie umiałaś nazwać?
...tak, i to ie jeden raz.
7. Co sądzisz o LBA, challengach itp.?
Nie mam nic przeciwko... lubię na nie odpowiadać :)
8. Lubisz zapach markerów permanentnych?
Bardzo. Nawet za bardzo xD
9. Czy kiedykolwiek miałaś jakąś roślinę w pokoju/mieszkaniu/domu?
 W domu jest dużo, ale w moim pokoju nie ma żadnej [to chyba  lepiej, bo z moją opieką, długo by chyba nie pożyła :']. Za to w poprzednim pokoju miałam kilka kwiatków [...niektóre jeszcze żyją]
10. Nie umiem zadawać pytań, prawda?
Umiesz, umiesz...ja to wiem.
11. Masz coś w stylu "ulubionego swojego tekstu"?
Hymm..." Pierwsza zasada życia? Nigdy się nie poddawaj. Druga zasada? Zawsze pamiętaj o pierwszej."
I pytania od Caroline Lou
 
1. Co najbardziej szalonego zrobiłaś w swoim życiu?
Nie pamiętam ;-;
2. Lubisz blogować?
Jak mam pomysł o czym to tak...gorzej jeżeli nie wiem o czym pisać
3. Wolisz czytać, czy pisać?
Czytać.
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Jedna? Chyba książka "Szeptem" ~ Becca Fitzpatrick.
5. Masz ulubiony epitet [to pytanie było... ech... ;-; ]
Epitet? Raczej nie :D
6. W czym Twoim zdaniem jesteś najlepsza/y?
Niczym.
7. Masz jakąś kolekcję?
Aktualnie nie.
8. Jesteś marzycielką, czy raczej twardo stąpasz po ziemi?
Marzycielką...
9. Gdybyś była pisarką, o czym napisałabyś pierwszą książkę?
Nie mam pojęcia...możliwe, że o jakiejś przygodzie, związanej z którymś moim snem *-* [tylko kto by to czytał...ech]
10. Jakie jest najciekawsze miejsce, które zwiedziłaś?
[trudne to pytanie...;-;] Mało zwiedzałam...nie umiem wybrać jednego. Zamek w Malborku lub Żywe Muzeum Piernika w Toruniu
11. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Niby plastyka...
12. Co sądzisz o pytaniach przeze mnie zadanych?
Fajne, ale najbardziej chyba spodobało mi się pytanie z numerem 9 ^-^

Koniec pytań do mnie :D

Osoby, które nominuję to:
Olgita 12 
Goami 
HermnDraw 
Chisana Uma 
Vitany 
SprytnaNiteczka 
Anjeylou
Caroline Lou
[Tak, wiem, że wbrew zasadom...]
NikArt 
LaurkappArt
 
Oto pytania do osób, które nominowałam:

 1 .Zbierasz/zbierałaś kapsle od tymbarka? Jeśli tak, to ile ich masz/miałaś?
2. Lubisz układać puzzle [chodzi mi o takie 500 lub więcej elementów]?
3. Gdybyś spotkała kosmitę, jakie pytanie zadasz mu jako pierwsze?
4.  Które kredki najbardziej przypadły Ci do gustu?
5. Kino, czy teatr?
6. Posiadasz swój pamiętnik?
7. Gdy byłaś mała, kim chciałaś być?
8. Wolisz oglądać filmy, czy czytać książki?
9. Ile masz mebli w pokoju, w którym śpisz?
10. Masz do mnie jakieś pytanie? Jeśli tak to jakie?
11. Które z tych pytań, według ciebie jest najgłupsze?
   
KONIEC
 

 

10 komentarzy:

  1. Yeah, a ja ciapa nominowałam tylko 4 osoby... Ech... xD ~~

    Fajne dajesz odpowiedzi, bocianie :> ~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wykonanie nominacji ^^
    Też uważam, że muzeum piernika w Toruniu jest ciekawe, ale... Jadłaś tego piernika, co na początku wybierali kilka osób i robiły ciasto na nie? Nadal pamiętam ten niezbyt dobry smak XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam...ja tam byłam parę lat temu :']
      Ale mam jednego piernika [którego tam robiłam] i jest twardy jak kamień i też nie był za dobry gdy kawałek zjadłam xD
      Pewnie chodziło Ci o coś innego...

      Usuń
  3. Dzięki wielkie za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Podaj Dalej Challenge! ->https://art-by-sprytnaniteczka.blogspot.com/2016/08/podaj-dalej-challenge-2.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobacz na laraartiloveyou.blogspot.com odpowiedź na pytania

    OdpowiedzUsuń