1 września 2016

Podaj Dalej Challenge

 Jakiś czas temu zostałam nominowana do Podaj Dalej Challenge...A nominowali mnie: HermnDraw, Marcel Dobrodziej, SprytnaNiteczka i wiktoriaz1.


O co w tym chodzi?
Trzeba narysować 2 prace - OC poprzednika, który Ciebie nominował i swoją własną OC, którą mają narysować osoby nominowane przez Ciebie ^-^



ZASADY:
- Można nominować max. 5 osób.
- Jeżeli do swojej OC, ktoś robi tło, osoby przerysowujące NIE MUSZĄ rysować tła (Jeżeli chcą, muszą zrobić podobne do oryginału)
- Nie można nominować osoby, która Cię nominowała. Można nominować osobę, która Cię nominowała. [NOWA ZASADA]
- Gdy kogoś nominujesz, musisz go o tym powiadomić!
-  Rysunki można wykonywać na zwykłej kartce, ale najlepiej na obrysie LL (Ewentualnie TM)


To jest Rubinowa Księżniczka - OC HermnDraw


Autor: HermnDraw


A taką księżniczkę narysowałam ja:
Autor: Ja - Log*ś

Tą pracę zrobiła wiktoriaz1...
 
Autor: wiktoriaz1

...A tak wygląda Jej praca w moim wykonaniu:

Autor: Ja - Log*ś


Ta należy do Marcela  i zwie się Riley

Autor: Marcel Dobrodziej


A taką zrobiłam ja wzorując się na pracy powyżej...
Autor: Ja Log*ś


I ostatnią nominację otrzymałam od SprytnejNiteczki:
 Jest to Złodziejka Światła.

Autor: SprytnaNiteczka

I moja praca wzorowana na pracy SprytnejNiteczki:

Autor: Ja - Log*ś

No i w końcu pokarzę wam moją OC...
Nazwałam ją Natrils

Autor : Ja - Log*ś
Przycinałam tą pracę i się nie docięła...a poza tym skaner mnie nie lubi i zjadł mi kolory...też go nie lubię ;-;
Osoby, które nominuję, będą miały za zadanie przerysować moją OC...
Do nominowanych przeze mnie należą:

 

4 komentarze:

  1. ...I nie wiem, dlaczego zaznaczyło mi tło tekstu...[?]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace *-* i dziękuję za nominację ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie ciężko ale się postaram ;) Zara się zabieram :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, najbardziej podoba mi się twoje wykonanie tej pprzed przed ostatniej (XD)
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń