6 stycznia 2017

Recenzja ~ Koh-I-Noor zestaw do...rysowania [?] + kilka prac

Dawno nic tu nie pisałam... Straciłam wenę i pomysły. Nie wiedziałam o czym mam pisać, a dodawanie postów tylko po to, aby coś było jest według mnie bez sensu, więc całkiem odłożyłam pisanie tu. W sumie to można powiedzieć, że mi się nie chciało :/
Jednak teraz chciałabym do tego z powrotem wrócić.

Dobra, koniec tego bełkotu xD 
Na święta dostałam 'KIN - Zestaw Artystyczny Prezentowy', który chciałabym Wam zrecenzować ^-^
 [pomińmy fakt, że może nie wyjść ;-;]


Zestaw zawiera:
a) tekturową podkładkę
- kolor: jasnobrązowy [taki jak zwykły kawałek kartonu]
- grubość: 5 mm
- wielkość: 20,3 cm x 29,5 cm
-jakość: bardzo dobra. Jest wystarczająco twarda jak na podkładkę nie wygina się, trudno ją złamać? zgnieść?...tak czy siak trzeba by było użyć większej siły, aby to zrobić [ja wolałam nie próbować xD]

  b) blok 'popPastel'
- kolor: delikatny żółtokremowy 
-ilość kartek: 10
- papier: fakturowany
- format: A4
- nadaje się do: rysowania pastelami suchymi, węglem, sepią oraz ołówkami



 











c) małą kasetkę
-jak wygląda to widać na zdjęciach 
-metalowa,rozkładana/otwierana na 2 osobne części:


Po prawej - zawartość kasetki  [ o zawartości czytaj w dalszej części posta]
Natomiast po lewej, podejrzewam że jest coś napisane po angielsku o fabryce, w której zostało to wyprodukowane ['coś' bo sama nwm co tam pisze. Dopiero od niedawna zaczęłam się uczyć angielskiego, dlatego nie dam rady tego przetłumaczyć ;-;]

 

- wielkość: 10 cm x 18,3 cm
- grubość: 1 cm [oczywiście grubość kasetki


- zawiera:
 

* ołówek bezdrzewny PROGRESSO 8911/6B
* węgiel w drewnie "GIOCONDA" CHARCOAL 8810/2
* pastel biały w drewnie "GIOCONDA" WHITE CHALK 8801
* pastel czarny w drewnie "GIOCONDA" NEGRO 8815/2
* sepie w drewnie "GIOCONDA" RED CHALK 8802
* sepie w drewnie "GIOCONDA" SEPIA DARK 8804
* pastel suchy TOISON D'OR 8500/52
* pastel suchy TOISON D'OR 8500/12
*rozcieracz do pasteli cienki 9477 [delikatnie działa również na kredkach i ołówkach]
* gumkę chlebową 6423      

 

Ogólne podsumowanie:
Tektura +
Blok, którego jeszcze nie testowałam na razie jest na + [gdy będę miała trochę wolnego czasy narysuję w nim coś, a następnie wrzucę przy okazji do posta]
Zawartość kasetki +
 
Taka ciekawostka:
Zobacz jaka jest różnica pomiędzy suchym pastelem roztartym palcem, a rozcieraczem ;) 


Zawartość zestawu, a wielkość pudełka... 
 
  

A teraz jeśli to kogoś ciekawi, kilka moich pracy wykonanych przed świętami



Wykonanie: Ołówki Koh-I-Noor [chyba xD]
Postać: od pasa w górę wzorowana na...na zdjęciu z google, którego teraz niestety nie mogę znaleźć ;-;  
Jakość: [*]  Skaner zjadł mi trawę :'']
Format A4

  
Wykonanie: Ołówki Koh-I-Noor [na pewno xD] + czarny węgiel rysunkowy + różowa kredka BiC
Niewzorowane 
Format A4


Robione do szkoły na potrzeby klasy xD
Format: prawie A3 [prawie bo odcięłam niepotrzebny pusty kawałek kartki na dole]  
Wykonanie: Kredki KIN Mondeluz
Wzorowane[ ale nie całkowicie ] na tym poniżej 

Znalezione w google
   


Również robione do szkoły xD
Format A4
Wykonanie: kredki KIN Mondeluz + ołówki KIN na kartce z bloku technicznego
Wzorowane na poniższym zdjęciu znalezionym w google


Jeśli macie jakieś pytania dotyczące posta śmiało piszcie w komentarzach :)
 
No to papa, do następnego posta ;) 

5 komentarzy:

  1. Wróciłaś ^-^ Fajna recenzja i piękne rysunki ;3 Czekam na kolejny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGIŚ WRÓCCCCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Recenzja genialna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... <3 a ja myślałam, że tylko Lusia pamięta o moim blogu :"]
      Dzięki ^-^

      Usuń
    2. No co Ty!Nawet miałam Cię na LL okrzyczeć :3

      Usuń