23 stycznia 2017

Czego jeszcze o mnie nie wiecie? Odpowiedź znajdziecie w tym poście ;)


Chcesz mnie lepiej poznać? 

Dowiedzieć się czegoś [o mnie] o czynie wiesz?
 
A może po prostu się nudzisz i masz ochotę się uśmiechnąć? Jest szansa, że się uśmiejesz :D

Ten post powstaje po to, abyście mogli mnie bardziej poznać [przynajmniej po to go piszę].

 Dużo [...no może nie aż tak dużo] czasu mi zajęło uzbieranie 50 ciekawych informacji dotyczących mnie, o których możecie nie wiedzieć.
Ale w końcu udało mi się :D I mam nadzieję, że post was zaciekawi.
Zapraszam do czytania!




1. Od dawna myślałam nad napisaniem takiego posta.

2. Lubię kolorować trójkolorowymi kredkami. Chociaż kiedyś tego nie umiałam...i nie lubiłam.

3. Nie lubię kupować butów. Pewnie dlatego, że nigdy nie ma tych 'idealnych' lub te co mi się podobają mają za mały rozmiar...

4. Lubię chodzić do szkoły, ale wstawanie rano gdy reszta 'domowników' śpi to żadna przyjemność ;-; 

5. Pomaganie innym sprawia mi przyjemność ^-^  
" Kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie, ponieważ wszelkie dobro, które dajemy, zatacza koło i wraca do nas " ~ Flora Edwards

6. Najlepsza metoda [według mnie] na nauczenie się czegoś? Np. w rysowaniu - metoda prób i błędów [polecam, u mnie w większości przypadków działa] w końcu trening czyni mistrza :D

7.Kocham robić przeróżne DIY, rękodzieła itp.

8.Lubię czytać książki, ale tylko wieczorem przed snem[ lub latem jak jest fajna pogoda, to czytam na dworze]

9. Gdy byłam mała lubiłam bawić się kredkami xD. Chodzi o to, że np. zamiast bawić się lalkami często bawiłam się kredkami xD...ale byłam wtedy mała, bardzo mała :']
Aktualnie też wolę bawić się kredkami niż lalkami XD [masło maślane mi z tego wyszło ;-;]

10. Zawsze jak nwm co mam zrobić patrzę przez okno. Nie widać z tego okna ulicy [są ale daleko] widać tylko łąki, pola i kilka domów [dziwna jestem xD]

11. Mój znak zodiaku - baran

12. Chcę wierzyć, że Święty Mikołaj istnieje ;-;

13.Lubię układać puzzle, ale takie od 500 do 1500 elementów. 2000 to już za dużo... Kiedyś z mamą zaczęłyśmy układać takie 2000 elementów. Półtora miesiąca nam to zajęło -.-

14. Minimum 3 razy dziennie piję herbatę.

Zdjęcie nie mojego autorstwa


15. Lubię zeszyty w kratkę ^-^

16. Lubię chodzić spać jak jest chłodno w pokoju, a wstawać rano jak jest cieplutko ^-^

17.Ulubiona temperatura w pokoju - 25 stopni C

18. Jak mam coś posprzątać w domu, to najlepiej żeby nikogo poza mną w nim nie było...nikt mi przeszkadzać nie będzie.

19. Nie znoszę dźwięku styropianu i suchej gąbki...ciarki mi po plecach przechodzą jak to słyszę *~*

20. Lubię dawać prezenty [komukolwiek] 

21. Zazwyczaj jak składam komuś życzenia [lub ktoś mi] mam łzy w oczach :']

22.  Ze szkoły do domu wracam mniej więcej o godzinie 15.00 [czasami trochę wcześniej, czasami później]. Lekcje zaczynam odrabiać po 19.00 [od tak, po prostu xD ... po tylu godzinach spędzonych w szkole, nie mam najmniejszej ochoty patrzeć na książki ;-; ]

23. Zawsze chciałam pisać pamiętnik, ale nigdy nie zaczęłam...

24. Lubię stawiać trzy kropki [... głupio to brzmi] i właśnie takie nawiasy oraz to ~ xD

25. Ulubiony cytat/cytaty/zasady ~ 


26. ... oraz " Nic nie dzieje się bez powodu" [czy jakoś tak xD]

27. Nigdy nie zrobiłam ściągi na test, kartkówkę itd. [chociaż nieraz mnie to kusiło ;]

28. W przyszłości będę jeździć konno. Przynajmniej bardzo bym chciała...

A to rysowałam około 3 [?] tygodnie temu

29. Ulubiona piosenka ~ Alvaro Soler - Sofia

30. Kocham bawić się śniegiem, patrzeć na niego, lepić bałwana itd.

31. A jak byłam mała, to się go bałam [śniegu] xD

32. Nigdy nie rozstaję się z ołówkiem [dosłownie xD]

33.Nie ma owocu, którego nie lubię. Uwielbiam wszystkie.

34. Dla mnie dzień bez rysowania/malowania/sztuki to stracony dzień xD

35.Kolorowanka relaksująca [czy jak to tam się nazywa] irytowała mnie, przez co 
pokolorowałam tylko 1,5 strony :']

36. Ciągle słucham muzyki. Jak zasypiam, rysuję, odrabiam lekcje, jem, sprzątam, wracam do domu ze szkoły...czasami w szkole. Jedynie gdy śpię to jest cisza xD

37. Frytki mogę jeść zawsze i wszędzie.

38. Lubię lekcje języków obcych [ nie wiedziałam jak inaczej to sformułować ] szczególnie angielski...niemiecki trochę mniej.

39. Za dużo myślę i przejmuję się problemami, które mnie nie dotyczą [tak jakby].

40. Mam 13 lat 10 miesięcy i nadal przerażają mnie sceny z "Harry Pottera" 

41. Zazwyczaj na sprawdziany/testy zaczynam uczyć się dzień przed.

42.Uwielbiam chodzić w sukienkach, tak samo jak uwielbiam je rysować.



43. Nie znoszę biologii, fizyki i chemii.

44.  Moja dotychczasowa najniższa średnia wynosiła 5,0

45.  Matematyki nie lubię, ale geometria jest sopko [przynajmniej dla mnie ;)]

46. Ulubione kolory - [w kolejności od najbardziej] pudrowy róż, ciemny fiolet, miętowy, czarny.

47. Zawsze jak rano wstaję nie jestem ani na coś/kogoś zła [nawet nie miałabym na to siły ;-;] mniej więcej po środku dnia spędzonego w szkole, mam świetny humor [taki MEGA super :D] i zaraz po tym jak jestem szczęśliwa, dowiaduję się czegoś co zmienia mój humor ze 100 na plusie, do 200 na minusie ;-; I tak jest zawsze. <-- kropka nienawiści

48. Marzenia się spełniają *-*. Zdania na ten temat nie zmienię.

49. Mam tylko jedno imię [Paulina - tak jakby ktoś nie wiedział] i szczerze mówiąc/ pisząc nie lubię wszelkich zdrobnień i skrótów od niego.

50. Cieszę się z każdego wyświetlenia na blogu ^-^ za które wam dziękuję, bo mimo że nie dodawałam postów przez długi czas, ktoś tu jeszcze zaglądał <3

 Koniec faktów

 Aby nie było tak krótko mam jeszcze obiecany rysunek na bloku 'pop pastel' [czyt. poprzedni post  ]


Uważam, że jest średnio udany :/ ale i tak Wam pokarzę. 
Częściowo inspirowany/wzorowany na...


...tym

I moja praca...


Do następnego posta ;) ~~

6 komentarzy:

  1. Świetne fakty,w wielu rzeczach jesteśmy podobne ;) (tyle że ja nadal się bawie kredkami xD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i ps.Cudny rysunek ,nawet ładniejszy od tego na którym się wzorowałaś ;)

      Usuń
    2. A myślałam, że tylko ja mam takie dziwne pomysły xD

      Dziękuję, chociaż starałam się aby to była kobieta podobna do tamtej, a wyszło jakieś dziecko ;-;

      Usuń
    3. Nie tylko Ty :P

      Nie no,jakie dziecko?Piękne jest!

      Usuń
  2. Też jesteśmy w wielu rzeczach podobne^^ Też bawiłam się kredkami...tak samo jak magnesami, okładkami pudełek od bajek od płyt (o dziwo, wolałam się bawić pudełkami niż je oglądać...) i nawet rysunkami xDD
    Pamiętam że gadałam do nich xDD Dlatego wyrosłam na dziwaka który lubi oglądać My Little Pony ;-;

    OdpowiedzUsuń