12 lipca 2016

Recenzja kredek Koh-I-Noor

Witam :D Miło mi, że zajrzałaś/eś

W tym poście postaram się zrobić udaną recenzję kredek Koh-I-Noor Hardtmuth = Mondeluz 72 kolory .

Szczerze mówiąc, nie wiem jak mi to wyjdzie, ale warto spróbować. Do napisania takiego posta zachęciła mnie Zuzia ^-^ swoimi komentarzami [   . . . dzięki xD ]





A więc zaczynam!!!

1. Mój zestaw zawiera:
- 72 kredki, inaczej 72 kolory xD - o kredkach wypowiadam się tam dalej . . .
- 2 temperówki - bardzo dobre, dobrze naostrzone [?], jak dla mnie to wspaniale temperują
- 3 pędzelki [podobne, ale nie takie same] - no co można powiedzieć o pędzelkach ?. . . Moim zdaniem spoko ;)

Dodatki

1 seria kolorów
2 seria kolorów
3 seria kolorów
2. Tu są wszystkie kolory bez rozmywania:




3. I kolory po rozmyciu:


Coś chyba za mało je rozmyłam . . .

4. Plusy:
- kredki mają piękne barwy, żywe kolory <3 Chyba każdy lubi jeżeli jego kredki mają piękny nasycony kolor ^-^
- Można je z łatwością rozmywać, przy odrobinie zwykłej wody -co dodaje [tak jakby] naturalności [?] : D
- Kredki mają delikatny, miękki, lekko kruszący się rysik [jeżeli można to tak nazwać xD]
- Te kredki, gdy nimi pokolorujemy to widać, że niemal mają identyczny kolor, taki jakim jest pomalowana kredka [?] chodzi o to drewienko [ale nie jest tak ze wszystkimi kredkami .  . .]

niestety nie wiem ile kosztował mój zestaw . . .  [tak, wiem jakie to jest dziwne, ale cóż . . . ]

5. Minusy:
 - Może fajne są efekty po rozmyciu :), ale niestety nie wszystkie kolory/kredki po rozmyciu mają tą samą barwę co przed ;-; niekiedy są za jasne, innym razem inne kredki są za ciemne ;-;
- No i te kredki mają tak jak wspomniałam miękki rysik i się delikatnie kruszą. A jeżeli się kruszą to i prędzej zużywają

6. Tu jest parę moich prac zrobionych tymi kredkami [ nie wszystkie na obrysach LL xD]

7. Inne:
Rysik/wkład [RYSIK / WKŁAD] kredki ma podobno 3,8 mm średnicy [tak jest napisane z tyłu opakowania od kredek], ale jak ja mierzyłam to mi wyszły 4 mm xD
-cała kredka ma jakieś 7 mm średnicy
- jej długość wynosi [chodzi mi o jeszcze nie temperowaną kredkę] 17 cm i 4 mm [mniej więcej]
- długość gdyby mierzyć miejsce do którego sięga lakier [polakierowane miejsce na drewienku]     ok. 16 cm.


8. No to by było na tyle ;) zdjęcia wyszły jak wyszły . . . [ . . . ]  może coś ktoś wywnioskował z tego posta ^-^ a może nie -_-.
Mimo tych minusów, które zauważyłam, to i tak polecam te kredki, mi przypadły do gustu . . . oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania :)

Pozdrawiam wszystkich :D

5 komentarzy:

  1. Loguś mnie posłuchał,sia la la la la!
    Super recenzja,i mimo ,że kredki już mam przydała mi się.Mam też 72 kolorki :)
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rysunki i super recenzja ;)~~~~stworek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rysunki :) Pozdrawia Maniek xD ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sia la la la la la....dzięki ;)

    Maniek?! Zajrzałaś XD :*

    OdpowiedzUsuń