30 czerwca 2016

Szkoła rysunku

Tym razem zrobię moją pierwszą Szkołę rysunku ^-^ Będzie ona dotyczyła Jeans'owych spodenek. Do zrobienia takiego posta zachęciła mnie  użytkowniczka LL - eblotek ^-^ . Jest to [jak już wspomniałam] moja pierwsza Sr, ale spróbuję zrobić tak, aby była choć odrobinę zrozumiana . . . 

Używałam kredek Koh-I-Noor Mondeluz [przy podpunktach wystarczy chyba jak będę pisała numerek kredki]

No to zaczynamy! [ . . . ja,  i wy też jeżeli je robicie]




Używałam tych kredek . . . i ołówka
 
Rysowanie
1. Na początek wybieramy szkic i rysujemy na nim wybrany strój spodenek [. . .trudne, nieprawdaż xD?]
Ja zrobiłam taki :


2. Teraz delikatnie zmazujemy go gumką do zmazywania [ale tak żeby zostały jeszcze jakieś ślady po ołówku : ) ]

Kolorowanie
3. Całe spodenki nie przyciskając kolorujemy ~~kredka z nr 16~~ w ten sposób :

4. Ponownie kolorujemy spodenki, lecz teraz trochę inaczej . . . starajmy się z dala od konturów. Tak jakby po środku, pomiędzy kontury [?] . . . ~~kredka z nr 18~~ 

Cieniowanie


5. To najpierw pokarzę [nie którzy pewnie umieją , ale są też osoby, które nie  potrafią . . .] jakim sposobem cieniowałam ~~kredka z nr 19~~  :

6. Po środku spodenek robimy zagięcia[tak jak na zdjęciu kawałek dalej]. Rysujemy tam zwykłe, nie za długie, proste kreski. Ale żeby wyglądały dość efektownie to postarajcie się je robić w różnych długościach -jedne dłuższe drugie krótsze . . .

7. Przy krawędziach spodenek cieniujemy ~~ cały czas kredka z nr 18 tak jak pokazałam w punkcie '5', wzorując się na tym zdjęciu :

8. Następnie kolorujemy i od razu cieniujemy kieszenie spodenek ~~kredka z nr 34~~ 

9. Teraz kolorujemy kieszonki w kieszeniach . . . górna część ~~kredka z nr 16~~, dolna część ~~kredka z nr 19~~

Dodatki
10. W tym punkcie kolorujemy wąski pasek [ja użyłam koloru czarnego] ~~kredka z nr 36~~.  Tą samą kredką zrobiłam także guzik prze rozporku.


Dziury 
11. Jeżeli robiliście dziury na spodenkach [tak jak ja] to czytajcie. Jeżeli nie to spokojnie możecie ominąć ten i następny punkt.
12. Wokół dziur [taki jakby ich kontur] rozmazujecie białą kredką ~~kredka z nr 1~~, a następnie już po rozmazaniu możecie zrobić tam parę kresek ołówkiem [u mnie BiC] -da to [chyba] taki efekt delikatnego postrzępienia [?] . . .
Takim sposobem :

Widzicie tą różnicę? Pewnie nie  -_- , bo jest ledwo widoczna. Po prawej stronie jest rozmazane i trochę porysowane ołówkiem, zaś po lewej stronie nie.

Strzępienie
13. Spodenkom możemy dodać efekt postrzępionych . . . ja rozmazałam dolną ich krawędź [tj. nogawki xD] białą kredką ~~kredka z nr 1~~. Następnie na tym białym zrobiłam punkciki/kreseczki jasno-niebieską kredką ~~kredka z nr 15~~. Możemy zrobić tu także parę zawijasów ołówkiem . . .

Koniec


Jedna, rzecz o którą proszę to to: jeżeli będziecie wstawiać pracę do galerii LL, to żebyście wspomnieli, że to z tej mojej Sr . . . .
 
Skończyłam lekcję, mam nadzieję że nie było tak straaasznie i że nie zanudziłam was za bardzo . . .
Jeżeli teraz je robiliście to jestem pewna, że wam się udało :D
PS: Sorki za jakość zdjęć, ale robiłam je jak padł deszcz i w moim pokoju nawet przy oknie nie było zbyt widno, a gdy zapaliłam światło to te zdjęcia wyglądały jeszcze gorzej : /

17 komentarzy:

  1. SUPER!!!! LOGIŚ jak chcesz możesz zrobić szkołe rysunku o włosach mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech . . . włosy : / to chyba moja słabsza strona , może kiedyś . . . ale dzięki za propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zrobisz recenzje Mondeluz ,bo mega mnie kuszą :)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hymmm . . . to by było chyba dla mnie łatwiejsze :) zobaczę co się da zrobić : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hymm . . . to też ciekawa propozycja ^-^ jeszcze pomyślę . . .

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o tą recenzje,bo marzę o tych kredkach ale nie wiem czy warto.Jak duży masz zestaw?Zrobisz czym rysuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow . . . już 2 osoba chciałaby recenzję *-* . . . Czym rysuję? ^-^ Dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. A kiedy następny pościk?
    Codziennie 500 razy wchodzę tu i czekam.Wiem,że ten post był dopiero 5 dni temu ,ale ja już wariuję,bo wiesz.Twój blog jest moim ulubionym <3
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy post? NIE WIEM :''D prawdopodobnie jak nabiorę chęci do napisania go xD... yayz O.o serio można lubić tego bloga??? :'']

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można lubić tego bloga.Można go kochać <3
      Zuzia

      Usuń
  10. . . . Dziwne zjawisko O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj!Twój blog jest świetny!<3
      Zuzia

      Usuń
  11. Loguś,Loguś!Zrób posta nowego
    Jeśli nie to popłaczę się kolego!

    OdpowiedzUsuń