29 czerwca 2016

LBA [tak jakby]

Więc, , ,  następne LBA!!! Tym razem nominowała mnie Charlie [trochę to było skomplikowane..... ja ją, ona mnie żebym się zrewanżowała . . . . . ..  E tam . . . nie ja pierwsza łamię zasady  ; ) ]

Ale wszyscy chyba już wiecie co to jest to LBA i na czym polega. A jeżeli nie wiecie, to zaglądnijcie tu



Pytania od Charlie i odpowiedzi ode mnie ^-^

1. Jak często wchodzisz na mojego bloga?
Odkąd o nim wiem, to parę razy w tygodniu.
2. Co myślisz na temat LBA?
Podoba mi się ten pomysł :D Chociaż mam pomysły na posty xD
3. Czy w dzieciństwie miałeś pluszaka, którego wszędzie zabierałeś?
Może wszędzie to nieee . . . [np. kościół, szkoła...] ale jak gdzieś jechałam do jakiejś cioci to zawsze był ze mną ^-^.
4. Lubisz obserwować tęczę?
Tak ^-^ bardzooo...
5. Wolisz róże czy storczyki?
O jesu, kocham oba tak samo *-* ale o 1% bardziej róże . . . .
6. Masz własnego bloga? (tu możesz dać link)
Tak  ( http://loganabloguje.blogspot.com/ )
7. Interesowała Cię kiedyś psychologia?
Chyba nie.
8. Masz rodzeństwo?
Tak 2 braci ^-^
9. Jakie polskie miasto chciałabyś odwiedzić?
Warszawę, Kraków, Katowice, Opole, i ogólnie wszystkie większe miasta Polski, ale tak najbardziej to chyba Warszawę . . . 
10. Co sądzisz o designie  (wyglądzie) tego bloga?
Bardzo mi się podoba ^-^ szczególnie nad liczbą wyświetleń "Ile było to duszków" ^^

11. Chciałabyś mieć w przyszłości tatuaż?
Tak *-* ale nie jakiś taki wielki na pół ciała . . . jakiś jeden mały, malutki, malusieńki ... ^-^ [na nadgarstku]

KONIEC

Tym razem, łamię zasadę i nie nominuję nikogo . . .

Żegnam się z wami :'( do zobaczenia :)  

8 komentarzy:

  1. Ja od pewnego czasu nikogo nie nominuje, więc spoko xD na nadgarstku...ka bym chciała mieć na stopie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nina - xD na stopie też mi się nawet podobają, ale tak jakoś mnie do nich, aż tak bardzo nie ciągnie jak nadgarstek ^-^
    Lusia - super, że aż tak bardzo ci się podoba xD Super . . .

    OdpowiedzUsuń
  3. Od Charlie xD A ludzie chociaż wiedzą kim jest Charlie? 😚 *Boovko

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Charlie xD A ludzie chociaż wiedzą kim jest Charlie? 😚 *Boovko

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem xD kto czyta twego bloga to wie

    OdpowiedzUsuń