28 czerwca 2016

Liebster Blog Award

A ,więc witam :)
Na początku może wytłumaczę co to jest to 'LBA' i napiszę na czym polega ta nominacja :) 

Skrót LBA pochodzi od - Liebster Blog Award 

Na czym polega ta nominacja?
"Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze  wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." ~~źródło~~

Mój blog został nominowany przez Lusię i Natika za co im  dziękuję i zapraszam na ich bloga :D



No to zaczynam:

1. Czym się interesujesz?
Głównie to malowanie i rysowanie, a poza tym to trochę fotografia, zwierzęta, czytanie blogów, poradników z rysowaniem, trochę geografia....[ale to bardzo mało]

2. Jakie jest twoje największe marzenie?
Hymmm...Marzeń się nie zdradza, ale... Chyba najbardziej chciałabym poznać przynajmniej 10 osób, które poznałam na LL ^-^

3. Jakie byłyby twoje pierwsze wypowiedziane słowa po przebudzeniu się z 5-letniej śpiączki?
"Coś się chyba niezbyt wyspałam...Mamo, jaki jest dzisiaj dzień?"

4. Boisz się, że kiedyś nie będzie jutra?
Raczej nie...Bo zanim to nastąpi miną jeszcze setki/tysiące lat [chyba]

5. Jesteś od czegoś uzależniona?
Nom, można tak powiedzieć...xD... od wielu rzeczy xD

6. Masz jakieś ukryte przed światem talenty?
Nie wiem czy to jest talent, ale od pewnego czasu mam tak [zaobserwowałam to po jakimś 5 razie] że w snach coś mi się śni/przejawia i te sytuacje potem wydarzają się w realnym świecie...*.*...i ja nie mam na to kompletnego wpływu, że to się dzieje... Np raz miałam tak, że w tym moim śnie,  działo się coś z moim psem. Nawet gdy się obudziłam nie wiedziałam o co tam chodziło. A parę dni później mój piesio na coś zachorował...a potem :"""( chyba :""( się domyślacie :''(.... Albo że ktoś z LL spyta się mnie o rady w rysowaniu, a dokładniej, że *ta osoba* nie ma pomysłu na pracę konkursową i poprosiła mnie o radę co może narysować. I to się wydarzyło następnego dnia na LL 0.0 [i to moje zdziwienie na twarzy].......... Może to tylko zwykły 'dziwny' zbieg okoliczności... A może to ja jestem jakaś "DZIWNA" ?! Tego nie wiem... [jestem ciekawa co wy teraz o mnie myślicie ;)]

7. Jak nazwałabyś swojego lamorożca?
Eustachy albo Krzesimir xD

8. Lubisz oglądać horrory?
Boję się horrorów 0.0 nie oglądałam chyba żadnego od początku do końca, może jedynie jakieś urywki... Ja nawet boję się oglądać Harrego Pottera XD... Ale powiedzmy, że lubię horrory xD

9. Jak zareagowałaś by na informację o przeprowadzce do innego miasta?
[jeżeli by mi to rodzice powiedzieli...] to "Co?! O co wam chodzi? *potem zaglądam do kalendarza żeby się upewnić czy to dziś nie ma prima aprilis*. A niby dokąd wy chcecie się przeprowadzić? Ja zostaję z babcią i z dziadkiem." -prawdopodobnie tak xD

10. Jakie masz podejście do czytania książek?
Na pewno nie negatywne xD Czytanie jest spoooko. Lubię czytać [zależy co], ale ostatnio [już dawno]  straciłam wenę na czytanie :'(........... Ale gdy znów zacznę czytać jakąś książkę, której jeszcze nie czytałam i zaciekawią mnie 2 pierwsze rozdziały to bym się wciągnęła w to czytanie... :D

11. Lubisz jeść słodycze?
Tak ^-^ żelki -mniam... Ale Nutella zalicza się do słodyczy, prawda?

 A teraz pytania ode mnie do blogów/osób, które ja nominowałam :
 1. Co Cię najbardziej ciekawi?
 2. Co miałaś wczoraj na obiad?
 3. Jesteś realistą, pesymistą czy optymistą, na czym to wnioskujesz?
 4. Jaki był najdziwniejszy/najśmieszniejszy filmik, który oglądałaś na YouTubie?
 5. Śpisz przy otwartej czy zamkniętej szafie?
 6. Wierzysz w magię i duchy?
 7. Jaki jest twój ulubiony cytat [może być więcej niż jeden]???
 8. Wolisz zapach deszczu czy skoszonej trawy?
 9. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
10. Jesteś bardziej szalona, czy taka spokojna i normalna?
11. Które europejskie miasto podoba Ci się najbardziej? 

Znów KONIEC 

I teraz 
NOMINUJĘ 











Życzę wam miłej zabawy [jeżeli można tak to nazwać] ^-^
I jeszcze raz KONIEC - papa :)

12 komentarzy: