7 czerwca 2016

Prace konkursowe

Hejo :D 

Post z moimi pracami konkursowymi na Lilla Lou.


2 konkursy naraz?! Czyżby nie za dużo?!
Jeden - " On the beach
Drugi - " Hawaii



"On the beach" jest tradycyjnym konkursem miesiąca i trwa do 30.06 do godz.23:59 [ raczej zdążę skombinować ze dwie prace...]
Natomiast " Hawaii" jest tematem Finału Mistrzostw Projektowania 2016 i czas jest tylko do 15.06.
Konkurs Hawaii  to jest [chyba] jeden z najważniejszych konkursów roku! Trzeba się postarać...

Oto moja 1 praca na "Hawaii" ^-^ nawet mi się podoba


Hawaii

2 praca na Hawaii... jej włosy miały być takie roztrzepane ;) a to białe na niebie to miała być mgła...

Hawaii

 3 praca na Hawaii!!! A za razem ostatnia... :'[ "wśród zarośli, motyli, ważek, flamingów i reszty..."

Hawaii

Wyniki konkursu HAWAII już dawno są... niestety nie zajęłam żadnego miejsca lecz zostałam wyróżniona ^-^

 "On the beach" chyba spoooko...

On the beach

On the Beach
On the Beach

 Mam nadzieję że wam się podobają :) na "On The Beach" postaram się jeszcze coś dodać :)



6 komentarzy:

  1. Piękne ><
    Drugą oceniłam, ale pierwszej jeszcze nie widziałam w galerii więc muszę szybko się zalogować na LL ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te prace... Napewno wygrasz,masz tę moc ^^.POWODZENIA Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te prace... Napewno wygrasz,masz tę moc ^^.POWODZENIA Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha :D niestety nie :D ale dzięki xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Loguś LBA cię wzywa! XD http://bff-of-passion.blogspot.com/2016/06/lba-liebster-blog-award.html?m=1

    OdpowiedzUsuń