14 maja 2016

Nowa praca

Hej ;D
No ,więc wczoraj/dziś zrobiłam nową pracę w szkicowniku Lilla Lou pt. "Kocham Cię LL". Użyłam do tej pracy kilku języków...

Na początku pokarzę wam szkic całości...
Szkic     


Efekt z kolorami po skończeniu....

Efekt końcowy


...poszczególne elementy:
Baloniki
"Kilka języków" miałam na myśli napisy, a nie języki jako "ciało" xD

       To jest tak:
  • "szeretlek " - po węgiersku
  • "I aloha ia oukou " - po hawajsku
  • "Ti amo" - po włosku
  • "I love you" - po angielsku
  • "Je t'aime" - po francusku  
Oczywiście w każdym serduszku pisze "Kocham Cię LL" tłumacząc na polski. 

No to...fryzura, twarz i bluzka...
Z bluzki jestem taka :)  Uzyskałam kolor mniej, więcej taki jakiego oczekiwałam. Ten fryz robiłam pierwszy raz. "Pseudo warkocz" nie umiem takiej fryzurki jak "warkocz" ale postaram się go naumieć. A twarz taka, jakaś nijaka...
Część górna
A teraz dół...
Szczerze mówiąc [pisząc] jestem zadowolona z tych jeans-ów. Chyba pierwszy raz mi się udały naaawet OK...
Część dolna
No cóż...nie jestem profesjonalistką, i nie umiem aż tak dobrze rysować, ale dążę do swego celu i się nie poddaję! I wy też się nie poddawajcie! Nie przejmujcie się jeżeli za 1, 2 razem coś nie wyjdzie...za to za 3 będzie dużo lepiej ;D Takie powiedzenie " Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni!" jest bardzo przydatne i motywujące do dalszej pracy :) Jeśli czegoś się boicie, że nie wyjdzie pomyślcie to i się nie przejmujcie, wręcz przeciwnie ma to was zmotywować do dalszego działania!

No...ja kończę :( ale postaram się robić nowe posty częściej :) na razie usprawiedliwiam się brakiem czasu, ponieważ muszę podciągnąć oceny na koniec roku.





9 komentarzy:

  1. Ślicznie ^^
    Też chcę tak rysować...
    *Jak zawsze pierwsza*
    Po rosyjsku kocham cię LL, brzmiało by chyba, tak:
    Я люблю тебя ЛЛ.
    Czyta się: Ja ljublju tiebja LL.
    ^•~

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, moja babcia mówiłam mi, że uczyła się rosyjskiego. Zapytałam się jej jak jest po rosyjsku "kocham cię" i mówiła coś podobnego co napisałaś, ale nie uwierzyłam. Teraz już wierzę, że to tak . . .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłaś też napisać po hiszpańsku. Uczę się go, ale nwm jak jest kocham cię :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłaś też napisać po hiszpańsku. Uczę się go, ale nwm jak jest kocham cię :/

    OdpowiedzUsuń
  5. No mogłam . . . ale nie pomyślałam o tym . . .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow... Jak ty to robisz???? Też się tak nauczę. Wezmę sb radę do serca :) Dawaj tak dalej!!! Oglądałam twoje projekty na LL i się prawie popłakałam i sb pomyślałam ,,Czemu ja tak nie potrafię?'', ale później sb uświadomiłam że się nauczę... Dominika ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D dzięki za przyjęcie zaproszenia :D

    OdpowiedzUsuń