16 maja 2016

Recenzja Wydrapywanki - zwierzęta

Heloł :D
Tym razem przedstawię wam recenzję wydrapywanek "Royal & Langnickel Engraving ART". 
Tak ogólnie mówiąc moim zdaniem są  ( jakby to ująć . . . ) udane, fajne, OK (?) . . . Powiem szczerze, że jak je dostałam to byłam mile zaskoczona i spodobały mi się od pierwszego wejrzenia     ( patrząc na pudełko )
      
No, więc tak . . .  zaczniemy od podstaw ( zacznę ) 
Pudełko

1. Opakowanie zawiera:
- 2 zielone dłutka takiego samego wymiaru,
- małą, żółtą gąbkę do ścierania nadmiaru wiórek,
- 5 lub 6 małych arkuszy do ćwiczeń ( 5 lub 6, dlatego że nie jestem pewna, czy czasem jednego nie zgubiłam ),
- no i 6 obrazków do wydrapania ( 25 cm x 20 cm )
 
2. Obrazki są z :
- 3 z kotami ( 3 różne wzory )
Przyrządy
- 2 z końmi ( 2 różne wzory *-* )
- 1 z psami 


Urocze ^^, prawda?
Pierwszy obrazek po skończeniu
 
Tu bardzo dobrze widać nadruk obrazka
3. No to może teraz kilka - minusów...
- gdy dotykamy obrazka palcem ( dłonią ) pozostaje ślad
- wydaje mi się, że dłutka po jakimś czasie, delikatnie się tępią i nie można już zrobić nimi cienkich linii. Nie bierzcie sobie tego AŻ TAK DO SERCA bo to może tylko takie moje złudzenie . . .
- oczywiście jeżeli wydrapiemy "coś" w nie odpowiednim miejscu nie można tego "usunąć, cofnąć" tak już zostanie . . .
- i jeszcze 1 minusem może być to, że gdy zbyt mocno, lub pod złym kątem przejedziemy dłutkiem po obrazku, możemy zdrapać tą folię, farbę ( czy co to jest ? ) i do drapać się do białej tekturki : / 

4. Były - to teraz + :
- obrazki mają delikatny nadruk, po czym wiemy gdzie " rysować dłutem " ,
- po skończeniu ładnie się mienią ( zależy jakie masz kolory na wydrapywankach. U mnie srebrne. ) patrząc pod odpowiednim kątem do słońca , 
- świetnie się prezentują! Można je postawić na półkę, włożyć w jakąś ramkę, lub po prostu przykleić "gdzieś" , 
- nie wiem co by tu jeszcze . . . To wspaniały pomysł / zajęcie na nudę i ćwiczenie cierpliwości xD. . .
 
Koniec na dziś :c mam nadzieję, że ten post komuś się przyda ( nie przyda ) ale liczę na jakiś 1 komentarz . . . 
PS : w następnym poście : " Jak własnoręcznie wykonać wydrapywankę " ale szczegółów nie zdradzam ;) ZAPRASZAM 

Drugi obrazek po skończeniu

5 komentarzy:

  1. Świetne :3
    Obrazki wyglądają ślicznie ^•~
    Kiedyś na dodatkowych lekcjach plastyk, których niestety już nie mam, wykonywałam wydrapywankę i potem tak fajnie wszystko na podłogę niektórym się kruszyło xD

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ja o tym, że można własnoręcznie wykonać wydrapywanki dowiedziałam się od braci xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie ozdobiłaś bloga ^^ Od pięciu minut bawię się tymi kwiatkami, co pojawiają się za kursorem xD

      Usuń
  3. Ha ha ha, dzięki, też się bawię tymi kwiatkami xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super "recenzja" ^^ Ja umiem sama robić wydrapywankę :> ~~ Chcesz, bocianie to Cię nauczę xD ~~ Śliczny blog tak wgl ♥

    OdpowiedzUsuń