19 maja 2016

"To Do" nominacja od Goami

Tradycyjnie się przywitam- Hej : D
A no, zdarzyło się tak, że zostałam nominowana do "To Do" przez Goami ( ͡° ͜ʖ ͡° ).
Tak . . . zaszła mała zmiana bo miały być w tym poście wydrapywanki, ale...

"To Do" polega na tym, że ja nominuję kolejne 5 osób, które nominują następne 5 osób . . . i każdy
 musi wypisać minimum 10 postanowień, które wypełni do wakacji (oczywiście tegorocznych) . Nie wiem czy to zrozumiecie . . .
No to tak:
1. Robić minimum 2 razy w tygodniu nowe posty na blogu
2. Mieć na koniec roku 5 z muzyki
3. Przeżyć  i wrócić w sobotę cała do domu (dziś o 24 jadę) z Heide Parku 
4. Przeczytać chociaż 1 raz do końca książkę " 13. Poprzeczna
5. Upiec jakieś ciastka czy coś . . .
6. Dokończyć to pawia z haftu matematycznego
7. Kupić sobie 2 sukienki. Jeszcze nie wiem jakie, ale 2
8. Mieć 10 obserwatorów na blogu
9. Pomodlić się, aby to wszystko się udało
10. Znaleźć czterolistną koniczynę lub zobaczyć spadającą gwiazdę . . . albo zwykły 5-cio płatkowy kwiatek bzu (ech . . . znajduję je co dziennie, a potem je żrem )

Uff...
SKOŃCZONE . . .
A więc, ja nominuję! *poproszę bębenki*

To tyle
Dziewczęta, życzę wam powodzenia xD



3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że dasz radę to wszystko wykonać do wakacji ;3
    Czy ty żresz bez!? Ech... Mam nadzieję, że przynajmniej ci smakuje XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak , żrem bez i inne nie trujące kwiatki , które rzucą mi się w oczy XD jasne fioletowa chyba bardziej gorzkie niż białe (bez = kwiatki)

    OdpowiedzUsuń